سفارش تبلیغ
صبا ویژن




زمستان 91 - ورزش روستای کلاوی

عکس

 

عکس

 

عکس

عکس

عکس

 



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

تقدیر و تشکر آقای سلطانی از ورزشکار رشته دو و میدانی مجموعه خود آقای عبدالله ناتم زاده که مقام قهرمانی شهرستان سیریک را در کارنامه خود دارد و در تهیه بخشی از وسایل تمرین تیم های پایه فوتبال آن مجموعه همکاری داشته است تقدیر و تشکر َبعمل آوردند.

 

عکس



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

مذاکرات آقایان اسلام زارعی و موسی منفرد بعنوان نمایندگان تیم بزرگسالان از آقای سلطانی درخواست برگزاری یک دیدار تمرینی و دوستانه با مجموعه تیمهای پایه را خواستار شدند که آقای سلطانی مواردی را که لازمه برگزاری این دیدار دوستانه و تمرینی می دانستند ایراد فرمودند. 1.برگزاری دیدار بعد از ایام امتحانات دانش آموزان 2.رعایت بازی روان ، ساده و تمرینی و بدون برخورد فیزیکی از سوی بازیکنان بزرگسال 3.خط کشی و آماده سازی زمین 4.هماهنگی و دعوت از تیم داوری و همچنین ایشان فواید برگزاری این دیدار را بدین گونه اعلام نمودند: برگزاری این مسابقه به هماهنگی هر دو تیم کمک می کند و بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفته و کارایی شان بیشتر مشخص می شود .



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

عملکرد مجموعه در هفته سوم تمرینات بدنی و فردی اعضا مطابق آموزشات قبلی آقای محمودی پیگیری شد . صبح پنج شنبه 14دی 1391 تمرینات گروهی شامل بدنی و تاکتیکی با توجه به آمادگی بیشتر مجموعه نسبت به هفته های گذشته فشرده تر از قبل به مدت 4ساعت زیر نظر آقای محمودی انجام شد. جمعه 15دی1391بازیکنان رده های سنی پایه به همراه بازیکنان بزرگسال مجموعه به تمرین پرداختند که ضمن حضور آقای محمودی درجلسه تمرین آقای سلطانی سرپرست مربی مجموعه بر روند اجرای آن نظارت داشتند. بنابه درخواست قبلی آقای سلطانی در پایان هفته موارد انضباطی بازیکنان توسط مدیر تدارکات آقای میثم عاشوری بررسی گردید.



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

آقای سلطانی سرپرست مربی این مجموعه از حضور به موقع بازیکنان در جلسات تمرین و منظم و منسجم بودن آنها و همگام  بودنشان با برنامه های اتخاذ شده و مهمتر از آن پشتکار و جدیت دستیار پرتوان و مقتدرشان آقای محمودی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

آقای سلطانی اعلام کرده با توجه به اینکه بنده به علاقه مندی بازیکنان برای کار در کنارشان لبیک گفته ام و قصد ساخت یک مجموعه موفق فرهنگی و ورزشی را دارم به شدت نیازمند حمایت های مالی خیرخواهان این عرصه می باشم تا بتوانیم حداقل امکانات اولیه را برای این مجموعه تهیه نمایم.



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

با توجه به اینکه مجموعه تشکیل شده در رده های سنی پایه شامل نوجوانان ، جوانان و امید شکل گرفته است و با عنایت به اینکه کلیه بازیکنان دانش آموز یا دانشجو می باشند و فصل امتحانات نزدیک می باشد مسئولین این مجموعه ورزشی را براین واداشت تا نشستی داشته باشند و برای آن ها راهکاری بیابند که ما حصل این نشست به شرح زیر می باشد :

عکس هفته

1-- شعار تیم نماز،درس و اخلاق معرفی شد.

2- مقرر گردید ورزش فردی صبح گاهی جهت آماده نگه داشتن افراد مجموعه در حد 30 دقیقه روزانه توسط خودشان با آموزش های آقای محمودی ادامه یابد.

3- تمرینات گروهی در هفته یکبار ادامه یابد.

4- بازیکنان در امر تمرکز برای امتحانات کوشا باشند و کلیه مجموعه در این امر مهم در حد توان به یکدیگر کمک کنند .

5- بازیکنان مورد نیاز پست های مختلف کشف و در پایان فصل امتحانات با هماهنگی آقای سلطانی به مجموعه اضافه شوند.

6- امکانات مناسبتری برای تمرینات تهیه گردد.



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

تمرینات فردی بازیکنان توسط آقای محمودی  بررسی و تمرینات گروهی صبح پنج شنبه هفتم دی ماه 1391 زیر نظر ایشان به مدت 3 ساعت شامل فعالیت بدنی و تاکتیکی تیم با موفقیت انجام پذیرفت و رضایت بخش بودن تمارین توسط آقای محمودی به سرپرست مربی تیم آقای سلطانی اعلام شد.

عکس هفته

 

عکس هفته

 

عکس هفته

 

عکس هفته



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

تصویر



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

تصویر



نویسنده : خودم هستم » ساعت روز

   1   2      >